Conseil de plantation

Bonjour avez vous des conseils pour les autofloraison s’il vous plaît

Merci

Hi @NPN,

Welcome to the community. You can use the website feature to translate my comments.
Autoflower seeds are easier to grow since they have a life that won’t change even if you feed them 10hs of light a day or 20.
If you’re going outdoor, then place them when they would receive the most light, if you’re growing indoors, you can go to a 20/4 light exposure, or to a safe 18/6 which I recommend you to do.
They will grow fast, so you have to pay more attention, maybe twice a day.
A lot of people think that with auto flower seeds, you don’t transplant them, you place them in the final pot from start, that is not true, but if this is your start as a grower, I would just grow it in the biggest pot.
Are you planning on using nutrients?

Bonjour
merci de ta réponse.
Oui j’ai acheté du nutriments hydro marque hesi pack.
J’utilise un oeuf pour commencer jusqu’à avoir la 1er feuille puis je le transplante dans un grand pot j’utilise de la terre que je mélange a de la crasse de café et de la banane dessert.

1 Like

salut! si tu as deja l’habitude de grow ,la seule chose que je recommande pour les autos cest de contunuer l’engrais de croissance jusqu’a l’apparition des premieres buds, en le ralentissant bien sur et en commencant doucement celui de flo!ca evitera des carences en Azote difficilement rattrapable sinon (surtt pour des plantes a flo rapide)!
sinon juste un bon substrat et bcp d’amour.
si elles ont une belle croissance tu as de grandes chances d’avoir une belle recolte!