🏆 December's Winner - Growlog of the Month Contest

Hello everyone! :wave: :seedling:

:trophy: We’re excited to announce the winner of this month’s Growlog of the Month Contest!

After another month of incredible entries, the winner is… :drum: :drum: :drum:

Congratulations to @PflanzenPaul for your stunning growlog of Lava Cake Klon #1! :confetti_ball: :herb:

Here’s why this growlog stood out: :point_down:

:notebook: Complete journey: Paul documented the entire process, from germination to harvesting, manicuring, and curing, making this growlog a comprehensive resource for growers.

:seedling: Expert technique: The growlog provides detailed insights into the cultivation methods used, showcasing Paul’s expertise and dedication.

:camera_flash: Beautiful photos: With high-quality images, Paul captured every step, allowing us to appreciate the beauty of the plant—Lava Cake Klon #1 truly is a showstopper!

We encourage everyone to check out this incredible growlog here: Lava Cake Klon #1 Growlog. It’s not just a showcase but also a fantastic learning tool for growers of all levels.

:heart: A big thank you to everyone who participated this month. It’s amazing to see what we can achieve together as a community—sharing knowledge, inspiring each other, and growing our best plants yet!

:sparkles: Keep cultivating, keep sharing, and who knows? Maybe next month, the winner will be you!

Happy growing, everyone! :seedling: :sparkles:

6 Likes

Ein Hallo in die Runde .
Ups,
mit Freude nahm ich Wahr, das ihr das Growlog der Lava Cake Klon 1 auch so Interessant gefunden habt . Sie war bisher eine meiner schönsten Erfahrungen .
Wobei mir jede einzelne Pflanze immer am Herzen liegt und bemüht bin, stehts das Beste raus zu holen .
Ganz klar ist es mir auch eine Riesen Freude, andere auf die Reise mit zu holen .
Ich selbst gehe immer wieder mal meine Growlogs durch , um vielleicht sogar noch das ein oder andere zu Perfektionieren an den Damen die da noch folgen werden .
Für mich wird diese Dame unvergessen bleiben, wegen all ihrer Wunder schönen Farbenvielfalt . Eben so ihr Geschmack , der Duft , so wie die Wirkweiße .
Für mich , einfach ein Traum !
Noch ein Riesen Dank an das Team und auch ich Wünsche allen viel Spaß beim Wachsen .
Viele Grüße vom Pflanzenpaul

6 Likes

@Pflanzenpaul herzlichen Glückwunsch. Das ist ja schon mindestens das 2 Mal das du gewinnst :+1:

2 Likes

Danke Weedy ! Ja, war dann das zweite Mal, aber du warst auch schon dabei und sicher nicht das letzte Mal ! Du wirst die zweite Ehrung auch noch Erleben . Drücke dir die Daumen .
Immer schön das Growlog führen, mit schönen Bilder und zeigen . Der Rest kommt von alleine . Ich glaube wir sind am Ende der Fahnenstange noch nicht an gekommen .
Ich finde das da noch viel mehr raus zu holen ist . So kann ich für mich nach Blättern oder durch Scrollen und finde immer was . Das man verbessern kann . Andern kann es den Weg ebnen sich auch zu verbessern .
Wenn nach vier Zügen die Maulklappe klebt und die Spucke weg bleibt .
Dann ist man schon verdammt gut auf dem Weg .
Weiterhin viel Spaß beim Wachsen . Grüßle vom Paule

2 Likes

Congratulations!!
Im not thorough enough
To ever win.
Im lucky to remember to water
:laughing: :rofl: :joy: :joy_cat: :laughing: :dragon:

3 Likes

Hi buddy! This is a growlogs contest. Even a well documented disaster would win :sweat_smile:.

2 Likes

:laughing: oh i have those somewhere.

Id rather not enter those. Thank you.
:smiley: :dragon:

2 Likes

Hallo Freunde
Irgend wie kam es hier nicht mit durch was es genau für ein Strain ist .

Lava Cake Klon 1 und 2 stammen aus dieser Genetik von Zamnesia bezogen .
Viele Grüße vom Pflanzenpaul

2 Likes

@ELI when do we find out who won January?

1 Like

Hi BluntForceTrauma420! I’ve just published it.

1 Like