🏆 March's Winner - Growlog of the Month Contest

Hello everyone! :wave::seedling:

:medal_sports: I’m thrilled to announce the winner of March’s Growlog of the Month contest!

This month’s accolade goes to… :drum::drum::drum:

Congratulations to @Growstarter40 for your outstanding “Die Königin” Growlog! :tada::herb:

Be sure to check out the winning growlog: Die Königin

What sets this growlog apart? :point_down:

:camera_flash: Stunning visuals: Growstarter40’s growlog showcases breathtaking, clear images that vividly illustrate the plant’s journey through its various stages.

:memo: Detailed cultivation techniques: Furthermore, Growstarter40’s growlog provides meticulous notes, offering insights into the cultivation techniques applied and the care given to the plant.

:infinity: Comprehensive cultivation journey: The growlog provides a complete overview of the cultivation process, from start to finish.

This exceptional growlog will be featured in the app throughout April, allowing the entire Community to appreciate this remarkable journey! :tada::tada:

:sparkles: Additionally, @Growstarter40 will receive a one-year membership to the GWJ app, brimming with valuable features to enrich their growing experience! :sparkles:

Join the Celebration: A big thank you :pray: to all participants for their fantastic contributions in March.

Congratulations once again to @Growstarter40, and a big thank you to everyone for your participation! I’m eagerly looking forward to seeing the growlogs for April! :star2:

Happy Growing! :seedling::sparkles:

6 Likes

Unglaublich, direkt ein zweites mal? DANKE DANKE
Ist mir echt ein Ehre die Entwicklung meiner Ladys mit euch zu teilen. Hab hier vor meinem ersten Grow lange mitgelesen und versucht vorbereitet zu sein. Also nochmals Danke sn euch alle

3 Likes

Ja, es ist das zweite Getränk! Herzlichen Glückwunsch, es ist eine große Ehre, Sie auf diesem Weg begleitet zu haben!

Hallo Eli, wird die pflanze eigentlich nicht mehr on top in comunity in der app gezeigt? Lg Sebastian

2 Likes

Scheinbar wohl nicht mehr , mir scheint auch das da seit Wochen immer nur das selbe zu sehen ist . Im Gewinner Text steht aber das es den ganzen Monat on Top zu sehen sein soll .
Schade eigentlich ! Grüßle @Growstarter40 vom Pflanzenpaul

2 Likes

Wir hatten eine Verzögerung bei der Veröffentlichung des März-Growlogs, also stimmte @growerstarter40 zu, zehn Tage lang dort zu bleiben, und entschuldigte sich dafür. Dann werden wir das April-Growlog hochladen und hoffen, dass wir im nächsten Monat wieder mit dem Spieltempo mithalten können. Wir entschuldigen uns und hoffen, dass es nicht noch einmal passiert.

2 Likes

Huhu @ELI , du musst dich doch nicht entschuldigen . Ist doch alles gut .
Er hatte gefragt aber ich kenne ja auch nicht den Hintergrund und das da eine Absprache war wusste ich auch nicht .
Davon ab , wer ein Growlog sehen will kann es ja über mehrere Wege auf suchen .
Ich muss meine Jauche fertig machen . Die Erdbeeren und später meine Damen mit Wasser und LAB besprühen . Einen schönen Abend Dir wünscht der Pflanzenpaul

2 Likes